u gronu odbiorców. Naklejki reklamowe są bowiem fajną i interesującą formą reklamy. Z kolei etykiety i ich druk to szereg czynności na przykład dla branży przemysłowej oraz spożywczej. Mało kto wyobraża dziś sobie zapewne stosowanie opakowań bez nadrukowanych na nich informacjach o sposobie wyprodukowania, o marce, bez loga czy bez jakichś komunikatów reklamowych. To wszystko ma ogromne znaczenie w planowaniu komunikacji marketingowej i tylko to daje szansę na osiągnięcie pełni sukcesu w tej trudnej, reklamowej branży.
DTP , krótka definicja z Wikipedii
Dawniej przygotowanie do druku nazywano przygotowalnią lub procesami przygotowawczymi (kierunek w szkole poligraficznej nosi tę nazwę do dziś) i zasadniczo obejmowało skład ręczny (wykonywany w zecerni) i montaż (w montażowni), zakończony przygotowaniem materiałów dla drukarni w naświetlarni.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/DTP
Etykiety i naklejki reklamowe
Druk naklejek reklamowych i etykiet jest bardzo popularny w naszym kraju. Jeżeli jesteśmy tym zainteresowani, to zdecydowanie łatwo jest znaleźć interesujące nas elementy i da to szansę osiągnięcia sukcesu reklamowego. Tu trzeba też dodać, że naklejki i etykiety to nie tylko walor reklamowy, ale także szeroko pojęta informacja. To właśnie dzięki drukowi tych elementów klienci mają możliwość zdobycia informacji o ofercie firmy i tym, czym ona się zajmuje. Pamiętajmy o tym i miejmy to stale na uwadze. Druk musi odbywać się na wysokiej jakości materiałach. Tylko to gwarantuje jego trwałość i niezniszczalność. Warto też zainwestować w dobre maszyny i robić wszystko co w naszej mocy aby mieć bardzo aktualny i dobrze działający sprzęt.